Ieškoti šiame dienoraštyje

Puslapiai

2016 m. balandžio 2 d., šeštadienis

Buvusio alkoholiko „sėkmės“ istorija nėra prasčiausias būdas atbaidyti moksleivį nuo alkoholio. Prasčiausias būdas yra mokyti jį gerti, o į alkoholį žiūrėti kaip į „naminį gyvūnėlį“, kurį galima prisijaukinti


Kai iš švietimo atstovų girdi tokius teiginius, kaip „Suaugusiųjų draudimai, svaigalų prekybos bei reklamos apribojimai jaunuolių dažnai nesustabdo nuo svaigalų vartojimo – draudžiami dalykai juos traukia dar labiau.“, tai nejučiom pagalvoji, kokia čia pedagogikos rūšis? Gal čia kokia „patogioji šiuolaikinė“ pedagogika, kurią įkūnija "Šiuolaikinių didaktikų centras". Toji pedagogika leidžia vienu metu suaugusiems pateisinti savo netinkamą elgesį, ir tuo pat metu suteikia teisę vaikams kalbėti apie jį, kaip apie netinkamą. Dažnai tėvai klausia, kaip man paaiškinti vaikui, kodėl yra blogai rūkyti, jei aš pats rūkau? Ogi niekaip, nes vaikas jūsų aiškinimo nesupras ir greičiausiai vertins kaip melą. Tas pats ir su alkoholiu. Nuosaikus požiūris į alkoholį yra suaugusiųjų terminas. Vaikams jis bet kokiu atveju nėra tinkamas. O kalbant apie draudimus, tai nelabai suprantu, kaip Facebooke į „snukį nebesidaužančios“ alkoholio reklamos panaikinimas, gali vaikus traukti dar labiau. Kaip gali traukti dar labiau tai, kas tau tiesiog nekišama į veidą ir nesiūlom kas dieną? Kaip dar labiau gali traukti tai, kad tai brangiai kainuoja? Kaip labiau gali traukti tai, kad tai parduodama specializuotoje parduotuvėje? O žinote, kas sudaro sąlygas tai traukai? O būtent tai, kad mes suaugusieji, vaikų elgesiui taikom skirtingus standartus, ir juos pritaikom atsižvelgdami į savo elgesį. Paprastas pavyzdys. Įsivaizduokite, kad mokykloje prasideda vagiliavimas. Ar į tai žiūrima „nuosaikiai“? O gal galim vaikams nesakyti, kad vogimas yra nepriimtinas elgesys, tiesiog paaiškinkim, kad vogti reikia saikingai, arba, kad vogti yra negerai tik tuomet, kai esi nepilnametis. Tas alkoholio saikingumo klausimas vis labiau praranda prasmę, dėl nenuginčijamo jo kancerogeniškumo, kitų sveikatos pavojų ir rizikos priklausomybei. Nuosaikumas, reikalingas alkoholio gamintojams, kurie jokiu būdu negali leisti net ir vaikų pasaulyje atsirasti sampratai, kad alkoholis nėra reikalingas. Ir kalbam ne apie draudimą, o apie esminę nuostatą, kurią šiuo metu bandoma ginti, nes gamintojų noras yra išlaikyti nuomonę, kad alkoholis yra blogai, tik tokiu atveju jei jo yra per daug. O kas yra per daug, nesutinka kalbėti niekas, nes jei lietuviai tikrai vartotų ne daugiau alkoholio, nei rekomenduoja pastarųjų metų pasaulyje skelbiamos rekomendacijos, tai pas mus alkoholio suvartojimas vienam gyventojui neviršytų 5 litrų vienam gyventojui, o ne 14 litrų, kaip yra dabar. Jūs man parodykite verslą, kuris sutinka savo gamybą ir pardavimus susimažinti bent 3 kartus.
Vaikai yra raktas jų verslo sėkmę. Nepradėję vartoti iki pilnametystės, vėliau alkoholį vartoja jau ženkliai mažesnė dalis, o ir priklausomais tampa 4 kartus rečiau, nei tie, kurie alkoholį pradeda vartoti dar paauglystėje.
Todėl, kol tik bus įmanoma, alkoholio pramonė stengsis į mokyklas sukišti savo ideologiją ir Lietuvoje jiems neblogai sekasi (http://blaivus.blogspot.lt/2016/03/absoliuto-gamintojai-per-tarpininkus.html).
Šios informacijos paskelbimas sukėlė tam tikrą „diskomfortą“ tiems, kas, kaip ir buvo minėta pasiėmė alkoholio pramonės užsakymu rengtą programą ir „adaptavo“ Lietuvai. Spėju, kad labiausiai „adaptavo“ pavadinimą, nes  originaliai jis vadinasi „pasikalbėkim apie alkoholį“, tuo tarpu Lietuvoje ji vadinasi tiesiog „kalbėkimės“. Prisimenant, kad programa „blaivi klasė“ numirė iš dalies dėl valdininkų negebėjimo „praryti ir suvirškinti“ pavadinimą, alkoholio gamintojų programos adaptuotojai pasistengė labiau.
Ir man baisiausia, kad išsilavinę ir gabūs pedagogai iš "Šiuolaikinių didaktikų entro" mano, jog su alkoholio pramone REIKIA draugauti. O tą daryti reikia ir tam, kad būtų sumažintas visuomenės susipriešinimas. Tik nelabai suprantu kas ir su kuo čia susipriešinę? Man tokios kalbos yra panašaus lygio, kaip siūlymai avims būti mažiau susipriešinusioms su vilkais, nes jie tiesiog nori valgyti. Taip ir mūsų ar užsienio alkoholio gamintojai nenusipelno kritikos, nes jie tiesiog nori pinigų. Dar daugiau, „inovatyvūs“ pedagogai galvoja, kad visada galima net ir "blogųjų" pramonių pinigus panaudoti geriems darbams, o žmonėms, kurie daro gerus darbus, neturėtų būti užduodami klausimai apie tai, iš kur gautas finansavimas. Tokia pedagogika tikrai galėtų būti vadinama „patogiąja“. Net jei pinigus geriems darbams pasivogtum, šiuolaikinių pedagogų nuomone vagiui apie tai nereikėtų užduoti „nepatogių klausimų“,  jei pinigai būtų naudojami geriems tikslams.
Priklausomų asmenų pokalbiai su vaikais yra daug mažesnė problema, kad ir kaip jie būtų neprofesionalūs, nei sąmoningai gudriai užmaskuotos alkoholio gamintojų programos vaikams, kaip nuosaikiai žiūrėti į alkoholį.

Tai tiek šiuolaikinės „pedagogikos“. 

18 komentarų:

Unknown rašė...

Liuksemburge buvo klaiki Bofferding alaus reklama su šūkiu "pakalbėkime". Aš ją tik per radiją girdėjau, nežinau ar buvo televizinė reklama. Paauglė bando pakalbėti svarbiu klausimu su tėvu, bet vis mykia kažką ir nieko nepasako. Tada tėvas įpila alaus ir sako "pakalbėkime"...

Unknown rašė...

Kaip aš sugebėjau susigrąžinti savo mylimą vyrą, pasitelkdamas dr. Ajayi burtų žinovą, kurį palaimino protėviai nuo gimimo, jis yra palaiminimas pasauliui, nes jis padėjo daugybei žmonių įvairiais gyvenimo aspektais, mano vyras paliko ir pažadėjo daugiau niekada nebūti su manimi ir vaikais, kad jis pavargo nuo santuokos. Dr Ajayi padėk man persigalvoti, pasakydamas burtą, ir šiandien gyvensiu su meile. Galite susisiekti su gydytoju Ajayi jo „Viber“ ar „Whatsapp“ numeriu: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com, jei turite kokių nors problemų, kurias rasite, ir gausite jų sprendimą.

Anonymous rašė...

Sveiki visi DR „Ogala“ darbai yra tokie teisingi, su džiaugsmu širdyje, aš pats tai patyriau, daktaras Ogala padėjo man išspręsti rimtą problemą mano gyvenime, aš mačiau jo puikius darbus prieš susisiekdamas su juo. Daktaras Ogala ištaisė mano santykius per mažiau nei 48 valandas. Jis ne tik ištaisė mano santykius, nes jis padarė mane laimingai ištekėjusia moterimi. jis tikrai nuostabus ir žino, ką daro. Noriu jį rekomenduoti visiems !! Šis rašybos ratukas yra labai geras profesionalas, tikslus, nuoširdus ir labai patyręs. Ačiū už jūsų darbo gydytoją! Dėkoju savo draugui, kad jis pranešė man apie tave. Turiu visiems pasakyti apie tave. Nesitikėjau momentinių rezultatų ir buvau pasirengusi laukti kelis mėnesius. Mano nuostabai ir nuostabai, po kelių aktorių dienų pradėjau matyti rezultatus. Šis vyras yra labai rekomenduojamas ir tai yra tikras dalykas. Išbandykite ir nenusivilsite! Reikia pagalbos? susisiekite su juo telefonu +2347049668119 arba Drogala02@gmail.com el. paštu. Norėdami visapusiškai gydyti bet kokias ligas ar ligas, taip pat galite susisiekti su juo dabar el. paštu: Drogala02@gmail.Com .. galite paskambinti šiuo mobiliojo telefono numeriu arba „whatsApp +“ 2347049668119 susisiekti su juo šiandien jūsų pačių pagalba !!

Anonymous rašė...

Noriu visiems čia papasakoti, kaip DR WALE pakeitė mano likimą. Beveik penkiolika metų dirbau pardavėja automobilių įmonėje ir vos gavau komisinio atlyginimo už sąskaitas, o tam tikras kolega pirko namus. Buvau sutrikęs dėl jos, nes visi pavydėjo, kiek komisinių ji uždirbo. Nesupratau, kas yra negerai, nes buvau geras savo darbe ir nebuvo nieko papildomo, dėl ko ji darė ją kitokia, ir beveik penkerius metus negalėjau sukaupti drąsos jai išreikšti save. Vieną dieną, kai ji mane vežiojo, paprašiau jos duoti patarimų ir nusprendžiau iš jos mokytis, bet ji pasakė, kad aš geriau dirbu darbą, todėl mane dar labiau supainiojo, nes, matyt, ji buvo geresnė. Po daugelio pokalbių ji man pranešė apie DR WALE, kuris jai atliko sėkmės burtą, dėl kurio ji tapo išskirtine. Ji davė man savo kontaktą ir paprašė pasikalbėti su juo ir padaryti viską, ko jis paprašys. Praėjo septyni mėnesiai, ir aš ką tik nusipirkau savo pirmąjį namą ir sutaupiau pakankamai pinigų, kad galėčiau išsiųsti savo mergaites dvynes į koledžą. Aš buvau palūžęs ir benamis ir niekada neįsivaizduoju, kad taip greitai turėsiu namą. Ačiū DR WALE. Paprašykite jo pagalbos ir su jo leidimu palieku jo tiesioginį kontaktinį numerį WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA El. paštas: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

GALINGAS RABOS RATUKAS, KURIS GRĄŽINO MANO VYRĄ Į GYVENIMĄ, JAM PAŠALĖJUS MANE DR. WALE WHATSAPP/VIBER: +2347054019402 ARBA EL. PAŠTAS DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM
Sveiki, mano draugai, noriu pasinaudoti šia priemone, kad padėkočiau DR WALE, nes jis sugrąžino mano vyrą. Mano vyras paliko mane dėl savo buvusios merginos, kurią turėjo prieš susituokdamas su manimi, tai man sudėtinga padėtis. Paskambinau ir maldavau sugrįžti, jis atsisakė jis pasakė, kad daugiau manęs nemyli. Bandžiau visais įmanomais būdais susigrąžinti jį veltui aš apie tai papasakojau savo draugei, o ji man suteikė DR WALE kontaktą, o aš jam „WhatsApp“ papasakojau jam savo problemą, o jis man pasakė, ką daryti, aš tai padariau, o jis išliejo meilės burtą, kuris sugrąžino vyrą per kelias savaites. Jei jums reikia pagalbos susigyventi su buvusiuoju, pasikalbėkite su DR WALE per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Šiame gyvenime mes visi nusipelnėme būti laimingi savo santuokoje. santuoka skirta geresniam ir blogiausiam laikui, santuoka skirta tam, kad abu tėvai sustiprėtų ir kartu augintų vaikus. to reikia visoms santuokoms. Esu dėkingas už pagalbą, kurią DR WALE suteikė man ir mano vyrui, kad mūsų santuoka žlugo. daugiau apie mūsų vaikus. Kai pradėjau pastebėti jo juokingą elgesį, greitai pasakiau draugui, kuris supažindino mane su DR WALE, tada papasakojau DR WALE apie savo problemas, su kuriomis susiduriu santuokoje. Ar iš ten DR WALE man pasakė viską, ką reikia padaryti, aš padariau viską, ko jis prašė, taip pat sumokėjau už prekes, kurių prašė. Kai dabar rašau šį liudijimą, mano laimė buvo atstatyta, o aš ir mano vyras dabar esame laimingi kartu. Jei esate DR WALE, susisiekite su juo WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Labai džiaugiuosi, kad mano iširusi santuoka buvo atkurta. neseniai susitaikėm, nors buvo sunku. Jau praėjo daugiau nei mėnuo ir atrodo, kad viskas grįžo į savo vėžes. Jis pradėjo geriau su manimi elgtis ir tai buvo mūsų abiejų gijimo procesas. Naktinė kumelė, kuri truko beveik 4 metus, kol išsiskyrėme, pagaliau baigėsi. Atrodo, kad mes įsimylėjome iš naujo! Mes abu atidėjome praeitį, abu judame į priekį ir pirmą kartą per ilgą laiką ateitis atrodo daug šviesesnė. Negaliu išreikšti, koks esu dėkingas DR WALE už atgaivinimą, tarsi mes pagaliau iš naujo atradome tuos dalykus vienas kitame, dėl kurių pirmiausia įsimylėjome. Visas nerimas ir stresas tiesiog išnyko. Dėkoju DR WALE, kad išgelbėjote mano iširusią santuoką ir sugrąžinote mano vyrą pas mane. Aš ir mano vyras vėl laimingai gyvename kartu. Ačiū DR WALE. jei taip pat turite problemų su židiniu. Susisiekite su DR WALE WhatsApp / Viber +2347054019402 ARBA el. paštu drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...


MANO vyras ir aš neseniai išsiskyrėme. Mes susituokę jau šešerius metus ir tai buvo visokeriopai įžeidžiantys santykiai. Noriu išsiaiškinti save ir išspręsti savo problemas, kad galėčiau būti puiki mama ir žmona, bet manau, kad tai yra laiko švaistymas bandant sutvarkyti savo santuoką, nes ji iširo, esu emociškai išsekusi ir tiesiog noriu sutelkti dėmesį į mano vaikus. Ir jaučiu, kad nesąžininga bandyti taisyti tai, dėl ko aš vienintelis dedu pastangų. Aš pasimetęs. Tai buvo mano sprendimai, kol aptikau straipsnį tinklaraštyje apie tai, kaip Ultimate Spell of DR WALE, kuris padėjo daugeliui žmonių atkurti iširusias santuokas / santykius. Greitai susisiekiau su juo, ir jis man pasakė, ką turėčiau daryti, ir aš tuoj pat tai padariau. Po kelių savaičių grįžo mano vyras, o didžiausias dalykas yra tai, kad mano vyras visiškai pasikeitė, nebeprievartauja ir neįžeidžia. Šiandien jis tapo mylinčiu ir rūpestingu vyru. galite susisiekti su DR WALE per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Šiandien jaučiuosi tokia laiminga, nes esu dalis tų, kurie džiaugiasi dėl pagalbos, kurią man suteikė DR WALE, kad susigrąžinau vyrą. Esu ištekėjusi aštuonerius metus ir tai buvo taip baisu, nes mano vyras mane apgaudinėjo ir siekė skyrybų. Bet kai internete aptikau DR WALE WhatsApp numerį +2347054019402, kurį paskelbė ponia, nusprendžiau su juo susisiekti, paaiškinau jam savo situaciją, tada kreipiausi pagalbos, bet mano didžiausiam nustebimui jis man pasakė, kad tai padarys. Padėkite man išspręsti problemą, nes nėra problemos be sprendimo. jis man pasakė, ką daryti, ką aš padariau, jis dirbo man, o mano vyras grįžo pas jus po kelių dienų, kaip pažadėjo. Čia aš švenčiu, nes mano Vyras grįžo namo ir labai džiaugiuosi savo santuoka ir kokia puikia švente. Ir toliau liudysiu internete, nes DR WALE tikrai yra pagalbininkas, kurį Dievas atsiuntė mums visiems padėti. Kodėl nesusisiekus su DR WALE dabar, jei jūsų santykiuose kyla kokių nors sunkumų. Galite susisiekti su juo WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA
paštas: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Aš taip džiaugiuosi, kad mano iširusi santuoka buvo atkurta. Neseniai susitaikėme, nors buvo sunku. Jau praėjo daugiau nei mėnuo, ir atrodo, kad viskas grįžo į savo vėžes. Jis pradėjo geriau su manimi elgtis, ir tai buvo mūsų abiejų gydymo procesas. Košmaras, trukęs beveik penkerius metus, kol išsiskyrėme, pagaliau baigėsi. Atrodo, kad mes įsimylėjome iš naujo. Mes abu atidėjome praeitį ir bandome judėti į priekį ir pirmą kartą per ilgą laiką ateitis atrodo daug šviesesnė. Negaliu žodžiais apsakyti, koks dėkingas esu DR WALE! Atrodo, kad pagaliau iš naujo atradome tuos vienas kito dalykus, dėl kurių pirmiausia įsimylėjome. Visas nerimas ir stresas tiesiog išnyko. Dėkoju jums, DR WALE, kad išgelbėjote mano iširusią santuoką ir grąžinote man vyrą. Aš ir mano vyras vėl laimingai gyvename kartu. Ačiū DR WALE Jei turite kokių nors problemų, susisiekite su DR WALE dabar ir garantuoju, kad jis jums padės. susisiekite su juo per: WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA El. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Unknown rašė...

SOȚUL MEU S-A ÎNTOARCE CU MARE AJUTOR AL DR. WALE Vraja de dragoste
Atât de entuziasmat, căsnicia mea ruptă a fost restabilită. Fostul meu soț s-a întors după ce ne-a părăsit pe mine și pe cei trei copii ai noștri pentru o altă femeie. Am fost atât de fericit să l-am întâlnit pe DR WALE cum a ajutat mulți oameni să-l aducă acolo pe iubitul înapoi, așa că l-am contactat pentru a mă ajuta și pe mine. Așa m-a ajutat DR WALE să-mi aduc soțul înapoi. Îți mulțumesc mult DR WALE pentru că nu m-am gândit niciodată că fostul meu soț se va întoarce la mine atât de repede cu vraja ta. Ești cel mai bun și cel mai mare din lume. dacă ești aici și ai nevoie de fostul tău iubit înapoi sau de soțul tău să se mute la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum DR WALE. Iată contactul lui: WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

Unknown rašė...

Gera dalintis istorijomis yra geras žmogus. ir tas geras žmogus vadinamas DR WALE, puikiu savo žodžių žmogumi ir žmogumi, kuris laikosi pažado. Didžiuojuosi galėdamas pranešti pasauliui, kad DR WALE padėjo trims mano šeimos nariams. DR WALE padėjo mano broliui išspręsti santykių problemas. jis taip pat padėjo kitam mano broliui laimėti sutartinį darbą, dėl kurio jis kovojo daugelį metų. tada jis padėjo mano seseriai laimėti skyrybų bylą teisme. Taigi, jei esate labai netvarka ir jums reikia žmogaus, kuriuo galėtumėte pasitikėti ir kuriuo galėtumėte pasikliauti, DR WALE yra tas žmogus, kuriuo galite pasitikėti. WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA El. paštas: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Ilgus metus palaikęs santykius su buvusiuoju, jis išsiskyrė su manimi, aš padariau viską, kad jį sugrąžinčiau, bet viskas buvo veltui, labai norėjau jį susigrąžinti dėl meilės jam, maldavau jo viskas, aš žadėjau, bet jis atsisakė. Nuėjau pas draugę ir paaiškinau savo problemą savo draugei, o ji pasiūlė man susisiekti su daktaru Veliu, kuris jai tuo metu padėjo. Taip aš WhatsApp telefonu +2347054019402 Dr Wale, burtininkas, viską jam paaiškinau ir papasakojau, kaip karts nuo karto sutrinka mano protas. ir jis man pasakė, kad nėra jokių problemų, kad viskas bus gerai prieš keturias dienas, jis man pasakė, kad mano buvęs sugrįš pas mane per kelias dienas, jis užkalbėjo ir liepė man laikytis jo man duotų nurodymų, todėl aš padariau. ir vykdė visus jo man duotus nurodymus. Keista, kad antrą dieną tai buvo maždaug vakaro metas. Man paskambino mano buvęs, aš taip nustebau, atsiliepiau į skambutį ir jis tik pasakė, kad labai gailisi dėl visko, kas atsitiko, kad nori, kad grįžčiau pas jį, kad jis mane taip myli. Buvau tokia laiminga ir nuėjau pas jį, taip mes vėl pradėjome laimingai gyventi. Nuo tada pažadėjau, kad visiems pažįstamiems, turintiems problemų dėl santykių, aš padėsiu tokiam žmogui, nukreipdamas jį į vienintelį tikrą ir galingą burtų svaidytoją, padėjusį man išspręsti mano problemą. Jo WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA el. paštas: drwalespellhome@gmail.com
jei jums reikia jo pagalbos jūsų santykiuose ar kitu atveju.
1) Meilės burtai
2) Prarasti meilės burtai
3) Sustabdykite skyrybų burtus
4) Santuokos burtai
5) Nėštumo burtai
6) Išsiskyrimo burtai
7) Mirties burtai
8.) Norite būti paaukštintas savo biure.
9) nori patenkinti savo meilužį
10) Loterija

Anonymous rašė...

Niekada anksčiau nebuvau pateikęs tokio atsiliepimo, bet abejojantiems galiu pasakyti, kad DR WALE yra TIKRAS SANDĖLIS! Jo darbas, laikas ir patarimai yra neįkainojami. Tik norėčiau, kad būčiau jį radęs greičiau savo gyvenime!! Susisiekiau su DR WALE dėl prarastos meilės. Buvau gana netvarka ir norėjau viską išbandyti, kad susigrąžinčiau savo vyrą. Po pirminės konsultacijos su DR WALE, aš tęsiau darbą, kurį jis rekomendavo. Matydama daug gerų ir gražių komentarų apie jį, man suteikė daug vilties ir pasitikėjimo juo. Tiesą sakant, buvau laimingas, kad sutikau DR WALE ir jo paslaugas, vertos kainos. po visko, ką DR WALE padarė dėl manęs, mano vaikinas dabar grįžo su manimi. abu esame laimingi vienas kitu ir net laukiame pirmagimio kartu. Jei padėsite kaip aš, galite susisiekti su DR WALE WhatsApp/Viber: +2347054019402 ARBA El. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Stiprus ir galingas meilės burtas, kad susigrąžinčiau jūsų buvusįjį. Nusprendžiau, kad visą dieną praleisiu internete, kad įsitikinčiau, jog daugelis žmonių galės perskaityti šį mano liudijimą apie DR WALE, kuris yra galingas rašybos ratukas iš Afrikos. Kai mane paliko mylimasis, tą pačią dieną buvau tokia vieniša, kad nusprendžiau ieškoti patarimų apie santykius, niekada nežinojau, kad tai yra gairės, kurios užtikrins mano meilužio sugrįžimą. Perskaičiusi daugybę patarimų, kaip geriau atkurti savo santykius, sužinojau, kad DR WALE turi daug rekomendacijų nei kiti burtininkai, todėl nusprendžiau, kad DR WALE yra tinkamas asmuo ir aš susisiekiau su DR WALE per jo duomenis, kuriuos mačiau internete, ir buvau toks laimingas, kad pasirinkau dirbti su DR WALE, nes jo darbas buvo 100% tobulas, o burtai sugrąžino mano meilužį pas mane su greitu palengvėjimu. taip pat susisiekite su juo dėl pagalbos dabar per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

GRĄŽINKITE BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ DABAR ARBA ATSTATYK NUTRAUKUSIUS SANTYKIUS, SANTUOKĄ.

Man tiesiog apmaudu, kad man taip ilgai ir daug kartų skaudėjo ir verkiau. Ačiū, DR WALE, norėjau, kad būčiau tave radęs anksčiau, tu būtum išgelbėjęs mane nuo daugybės skausmų pastaruosius penkerius metus, mano buvęs mylimasis paliko mane dėl kitos moters vos per kelias dienas aš susisiekiau su tavimi DR WALE, tu sugrąžinai mano nutrūkusius santykius Išleidau pakankamai nedidelį turtą, kad galėčiau išvykti į savo svajonių kelionę atostogauti, bet kokia prasmė leistis į svajonių kelionę be savo gyvenimo meilės. DR WALE suteikė man vilties, o jo sąžiningumas yra gaivaus oro gurkšnis, jaučiuosi tokia gera ir sunki širdyje laimė susigrąžinti buvusį meilužį. Kuris maniau, kad jis dingo amžiams. Mes dabar susituokę, nes dalinuosi su jumis savo liudijimu. Jei nutrūko santykiai ar santuoka arba norite susigrąžinti buvusį meilužį, susisiekite su DR WALE šiandien yra geriausia. jo kontaktai yra WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Visada norėjau negyventi nuo algos iki algos ar turėti jokių skolų. Buhalterijos srityje dirbau apie 20 metų ir vos galą suvesti. Atrodė, kad kiekvieną kartą, kai pereisiu į kompaniją ir gausiu atlyginimą, mano pragyvenimo išlaidos žymiai padidės ir aš niekada negalėsiu išsiveržti į priekį. loterijos burtai. Tada vieną dieną mano geriausias draugas man pasakė tiesą apie tai, ką padarė, kai žmona jį paliko. Jam buvo užkeiktas meilės burtas, ji sustabdė skyrybų procesą ir jie grįžo kartu. Kai jis man tai pasakė, aš paklausiau, kam jis naudojosi, ir jis davė man savo „WhatsApp“ kontaktą. +2347054019402 ir aš nedelsdamas susisiekiau su DR WALE pagalbos. Mačiau, kad jie siūlė įvairius pinigų burtus, kad padėtų laimėti loterijoje. Mane iškart suintrigavo. Visada jaučiau, kad kada nors laimėsiu loterijoje. Turėjau jackpot loterijos burtą ir laukiau savo laimėjimo. Man buvo liepta žaisti loterijoje kiekvieną savaitę ir aš padariau tai, kas buvo liepta. Šiaip lošiau loterijoje kiekvieną savaitę, tad tai nieko nepakeitė. Maždaug per dvi savaites tai įvyko. Aš laimėjau 100 000 USD!! Negalėjau patikėti! Nepakako pinigų iš karto išeiti į pensiją, bet aš juos gerai investavau ir tai leido man dirbti ne visą darbo dieną ir padės išeiti į pensiją daug anksčiau. Esu amžinai dėkingas, kad radau DR VELĄ. Galite susisiekti su juo per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

NEBEVERKITE IR IEŠKOKITE MEILĖS RABUČIŲ INTERNETU, NE DAUGIAU IEŠKOKITE SPRENDIMO, DABAR ATGAUKITE SAVO SANTUOKĄ IR SANTYKIUS DABAR, PADĖDAMAS DR WALE

Viskas prasidėjo praėjusių metų gegužę, kai mano vyras lankėsi Šveicarijoje dėl programos, kuri truko du mėnesius. Kai vyras grįžo namo, pastebėjau kai kuriuos jo charakterio pokyčius mano ir vaikų atžvilgiu. Viskas, ką darau, kad jis būtų laimingas, jis susierzina ir nervina. atsitiktinai, išeina iš namų ir grįžta vėlai. Greičiau jis vėl ieško pašaukimo vienas į Šveicariją, ką aš sutikau, manydamas, kad tai padarys jį laimingą, bet mano didžiausiai nuostabai niekada nežinojau, kad tai mūsų santuokos pabaiga, jei ne DR WALE. santuokos gelbėtojas, Pagarbiai buvau toks sugniuždytas, kai mano septynerių metų vyras paliko mane ir persikėlė į Šveicariją pas kitą moterį. Skausmai buvo tiesiog per dideli, kad galėčiau ištverti, kad nebegalėjau to ištverti. Taigi turėjau kreiptis pagalbos į internetą, kol sužinojau, kad DR WALE yra tikras reikalas. Išbandžiau viską, ką žinojau, ir su tavo burtais, palaiminimais ir nepaprastomis magiškomis galiomis tu padarei visą darbą man, kurį garantavote teigiamą rezultatą per savaitę, mano buvęs vyras grįžo pas mane ir gailėjosi dėl viso to, ką padarė. Ir dabar mano gyvenimas subalansuotas ir aš vėl laiminga. Ačiū, pone, susisiekiate su juo per WhatsApp: +2347054019402 ARBA El. paštu: drwalespellhome@gmail.com