Ieškoti šiame dienoraštyje

2014 m. rugpjūčio 21 d., ketvirtadienis

Pamoka... arba odė BRC Autocentrui

Ją reikia išmokti ir perduoti kitiems. Neturėkit reikalų su BRC Autocentru. Ir nors pradėjau visas legalias procedūras su valstybinėmis įstaigomis, kad atgauti, tai kas priklauso ir gauti atlyginimą už patirtą žalą, bet manau, kad geriausias būdas pamokyti šitą įmonę, yra papasakoti apie tai, kaip ji elgiasi su savo klientais.
                           Viskas prasidėjo dar gegužės mėnesį, kai galvodamas apie artėjančią vasarą ir planus pakeliauti su šeima automobiliu pradėjau ieškoti talpaus vienatūrio ilgoms kelionėms su vaikais, nes manoji garbingai tarnavusi Toyota pasidarė tiesiog per ankšta. Kadangi apie naują automobilį galiu tik pasapnuoti, tai nusprendžiau, kad šį kartą nebegaišiu mažiausiai 2 savaičių besitrindamas per atostogas Kauno automobilių turguje, bandydamas perkąsti tenykščių sukčių triukus ir nenusipirkti suvarytos mašinos. Be to nusibodo tas nesibaigiantis automobilių tikrinimas servizuose, pinigų švaistymas iš esmės tam, kad sužinotum tai, ką pardavėjas žinojo, tik bandė nuo tavęs paslėpti. Nusprendžiau, kad būsiu civilizuotas ir, kaip sako vienas mano draugas kiekvienas turime dirbti savo darbą. Nusprendžiau, kad visą tą, ką darydavau pats perduosiu profesionalams. Žinoma, nieko nėra nemokamo, bet juk už automobilio suradimą, pargabenimą į Lietuvą, jos sutvarkymą, registravimą ir t.t. ir reikia mokėti, nesvarbu ar tą darai pats, ar tą padaro kiti. Todėl nusprendžiau, kad jau seniai BRC Autocentro (http://lt.brcauto.eu/ )akis badantys skelbimai apie tai, kad jie tapo įgaliotais mobile.de atstovais Lietuvoje, gali pargabenti išsirinktą automobilį į Lietuvą, jį patikrina, suremontuoja, užregistruoja ir net patys lizinguoja, aprūpina jį saugo paketu (gesintuvu, vaistinėle ir t.t.), ir net duoda dvejų metų garantija yra man vos ne dangaus siųstas reikalas. Ir iš pradžių viskas buvo lyg ir puiku, spėjau ne vienai dešimčiai draugų juos pagirti už tai, kad nepuola pirkti bet ko, kad neperka iš turkų perpardavėjų ir t.t. Kadangi viskas ėjosi kaip sviestu... nusprendžiau, kad jų pažadai yra tikri ir jie per savaitę pargabena išsirinktą automobilį, susitariau dėl savo senojo automobilio pardavimo ir su atsarga jį pažadėjo po beveik mėnesio. Ir išsirinkau automobilį, kurį vadybininkas įvertino kaip gerą pasirinkimą ir pradėjome derinti lizingo reikalus, kuriuos jie neva patys sutvarko. Atsiunčia man krūvą bankų blankų ir paprašo užpildyti. Tada paaiškėja, kad jie nelizinguota, bet kreipiasi į bankus ir tik kritiniu atveju tą daro patys. Na tiek to, po kelių dienų man skambina mano banko vadybininkė ir sako turim jums gerų naujienų, jums bus suteikta lizingo paslauga geromis sąlygomis ir t.t. Žodžiu BRC buvo tik bereikalinga tarpinė tam, ką galėjau padaryti ir pats. Na tiek to, juk vasara, atsipalaiduoju. Pasirašau su banku dokumentus, BRC vadybininkas kažką pasikalba su banku ir atsiunčia sąskaitą sumokėti avansui, po kurio automobilis yra užsakomas ir po savaitės turėtų atsidurti Lietuvoje. Birželio 5 d. sumoku avansą irrrrrrrrr...... nieeeeekoJ
Kadangi prasidėjo atostogos, nusprendžiau, kad nėra ko skubėti, nes kol kas galime laukti ir reikia atipalaiduoti. Atsipalaiduoju. Atsipalaiduoju ir t.t. Taip atsipalaidavus praeina dvi savaitės. Iš BRC jokio ženklo. Imu telefoną ir skambinu vadybininkui. O jis man sako, na žinot vakar automobilį jau pakrovė, turėtų greitai parvažiuoti (čia po 2 sav.). Dar po savaitės, mano draugai jau renkasi apžiūrėti mano naują pirkinį, nes į kelionę teks važiuoti keliese. Taigi skambinu vadybininkui. O jis man sako, žinot čia tokia nelaimė atsitiko, vairuotojas pametė jūsų automobilio dokumentus, tai dabar siunčiamės iš Vokietijos. Oho, galvoju ir nepasisek tu man taip. Užjaučiu žmones, sakau kam gi nepasitaiko. Klausiu, kada gausit? Sako - greitai. Praeina gal dar kokia savaitė. Per tą laiką dokumentus iš Vokietijos galima ir dviračiu atsivežti, bet BRC juk rimta įmonė, tai gal kokiu diplomatiniu paštu siuntė ir truputį užtruko. Ir taip, ateina birželio 23 diena, tenka atiduoti savo senąjį automobilį ir lieku be transporto priemonės. Na atostogos yra atostogos, juk nieko sudėtingo dalintis automobiliu su žmona, taigi per atostogas iškilmingai keliuosi 6.30 ir vežioju žmoną į darbą. Vėliau tūsinuosi su vaikais , nes reikia ir į parduotuvę ir pan., o gyvenam kaime 20 km už Kauno, taigi autobusai yra sudėtingas reikalas. Žinoma žmoną turiu ir parsivežti, taigi dalį atostogų įsidarbinu taksistu.
Birželio 25 dieną, vėl klausiu BRC vadybininko, kaip reikalai, o jis man sako - dokumentai keliauja, bet automobilis jau atvežtas ir tvarkomas. Aleliuja. Klausiu ar trūksta tik dokumentų ir po to galėsiu pasiimti, o jis man patvirtina, kad žinoma taip. Jo žodžiais man į rankas tik raktelius įduos ir aš su tvarkingu automobiliu galėsiu sau važinėti be problemų. Aišku iki pilnos laimės turiu tą automobilį apžiūrėti ir pasakyti, kad jis man tinka. Taigi laukiu kol jis bus atgabentas į Kauną. O jo gabenimas vis persikelia. Susiplanuoju trečiadienį pagal vadybininko pažadą, laukiu. Nieko. Skambinu vakare, sako atsiprašom, bus penktadienį. Susiplanuoju penktadienį. Laukiu. Nieko. Skambinu. Sako labai atsiprašom, jūsų atvejis išskirtinis, bus pirmadienį.  
Sulaukiu pirmadienio, niekam neskambinu. Važiuoju į Kauno BRC atstovybę ir klausiu kur automobilis. Pasirodo jis ką tik atvažiavo. Fuuu, kaip gerai. Atrodo ir durelės visos ir net atsidaro, nes po tokių avantiūrų gali tikėtis, kad vietoje sėdynių taburetę rasi. Apžiūriu važiuoklę kiek galiu matyti ir matau, kad pakeistas stabilizatorius ir daugiau lyg nieko. Pradedu važiuoti aikštelėje ir važiuoklėje kažkas, kaip plaktuku kala. Ateinu į būdelę pas rimtus vyrus ir klausiu ką čia reiškia? Sako nežinom, tuo skambinam vadybininkui... Vėl? Vadybininkas telefonu kažkaip nustato, kad nepakeitė vairo traukės antgalio, tai jis ir barška. (Veiksmas vyksta tada, kai jau automobilis atvaromas sutvarkytas iš BRC autoserviso Vilniuje). Susinervinu. Einu žiūrėti toliau. Pasižiūriu į automobilį ir nematau stogo bagažinės skersinių, nors jie Vokietijos pardavėjo nuotraukose buvo. Pasilipu ir matau, kad tik šviežiai atsukti varžteliai styro. Ateinu vėl pas rimtus vyrus ir klausiu kur? Nežinom. Sako tuoj paskambinsim vadybininkui. Vėl?.... Vadybininkas nieko nežino, servizo viršininkas ir darbuotojai taip pat. Tada rimti vyrai suabejoja, o gal jų iš viso nebuvo. Tada jau aš suabejoju, ar jiems su galva viskas tvarkoje. Mane nuramina ir sako nusiramink, surasim. Nusiraminu. Atsipalaiduoju. Bet ne visai. Klausiu ar tikrinte automobilio ridą. Sako tai, kad jos knygelėje viskas parašyta. O tas knygeles mūsų auksarankiai piešia net be specialių gebėjimų. Dar kartą perklausiu apie ridos patikrinimą ir gaunu atsakymą, kad jie netikrino nieko, nors tai buvo viena pagrindinių mano iškeltų sąlygų. Tada pareikalauju, kad automobilį atgabentų į mano pasirinktą servizą patikrinimui. Atgabena. Ir tai būna pirmas pažadas, kurį įvykdo. Po patikros esminių problemų neranda ir mašiną išveža kažkur Kaune į servizą. Ten vairo traukės antgalio keitimas užtrunka tris dienas (kieme be įrangos pasikeisčiau per valandą). Neesmė. Skambinu vadybininkui ar kažkam ten. Vėl.... sako mes už servizo greitį neatsakom. Tada man užverda radiatorius. Mandagiai atsisveikinu ir vakare sėdęs prie kompiuterio parašau pretenziją ir išsiunčiu ją BRC vadams su kopija mylimam vadybininkui ir pareikalauju atlyginti man 5000 litų žalą, kurią padarė jų gaišinimas ir kurią patyriau netekęs savo automobilio, taip pat dėl patogumų atšaukiant suplanuotas keliones ir t.t.
23 val. vakaro gaunu vieno iš vadovų žinutę, kad atsiprašom už jūsų kančias ir t.t. Duokit laiko iki rytojaus, aiškinsimės. Kitą dieną paskambina sako atsiprašom ir papasakoja tą ką aš ir pats žinau, tik pažada, kad dabar jau viskas bus gerai. Taip ateina liepos 7. T.y. praeina daugiau kaip mėnuo nuo automobilio užsakymo. Artėja datos kituose mano sutartuose servizuose, kur automobiliui turi montuoti dujinę įrangą, dėti signalizaciją ir.t. Vadybininkai dabar jau važinėja automobilį į mano nurodytas vietas. Montuojant dujas paaiškėja, kad visiškai tuščias kondicionierius. Dar paaiškėja, kad miršta akumuliatorius. Montuojant signalizaciją paprašau patikrinti žibintus, ir paaiškėja, kad galinis priešrūkinis žibintas nedega, nes neteisingai pajungta kablio instaliacija. Servizas užpildo ir išbando kondicionierių, sutvarko elektros instaliaciją. Pilną darbo dieną užsiiminėju vadyba, BRC kantriai atsiskaitinėja už darbus, kuriuos turėjo atlikti jų servizas.
Taigi, dabar tarpinis reziumė. Automobilis, kurio turėjau gauti raktelius ir nesukti sau galvos, man jau sugaišino mėnesį, sukėlė begalę nepatogumų. Ir „tvarkingas“ automobilis po BRC autoserviso Vilniuje turėjo nei daug, nei mažai, tik šiuos trūkumus: neveikė kondicionierius, pavogta stogo bagažinė, senas ir daugiau kaip 2 dienas neišlaikantis akumuliatorius, dėl blogos instaliacijos neveikiantis galinis rūko žibintas (vėliau paaiškėjo, kad dėl mušančio priekinio rato kaltas puslitris skysčio, kurį kažkas paslaugiai supylė kaip hermetiką matyt dėl pradurto rato, todėl niekaip neišėjo subalansuoti ratų prieš kelione ir teko permontuoti padangą). Pradžiai tiek.
Dramatiškai artėja kelionė, kur reikia būtent septynvietės mašinos šeimai. Iškeliu reikalavimą, kad jei jos negausiu liepos 11 dieną, tai man jie turės suteikti pakaitinį analogišką automobilį. Tas kiek suaktyvina veiklą ir vadybininkai (tas magiškas žodis...) sako rytoj atliekam techninę apžiūrą ir registruojam. Jė, kaip sakoma.
Vakare paskambinu rimtiems vyrams ir paklausiu ar iš manęs ar banko nereikia daugiau jokių popierių. Sako, o jūs sutartį pasirašėt, sakau pasirašiau. Tai sako daugiau nieko ir nereikia. Laukit. Laukiu.
Registracijos dieną skambina vadybininkas ir sako jūs banke sutarties nepasirašėt, o be jos negalim registruoti. Sakau, taigi aš jūsų vakar lietuviškai klausiau ar daugiau nieko nereikia (šiaip kaip ir minėjau BRC puslapyje jie patys sutvarko dokumentus, jei ką, tai įeina į paslaugos kainą). Sako klausėt, bet dabar paaiškėjo, kad reikia. Skambinu banko vadybininkei, kuri jau taip pat buvo pradėjusi to mistinio BRC paiešką ir prašau paskubinti viską, kad galėčiau gauti trūkstamus dokumentus ir esu labai dėkingas jai, nes padarė viską ko reikia ir net daugiau.
Vežu popierius į Regitrą. Žinoma atsėdžiu kartu eiles, nes jau bijau tuos vadybininkus iš akių paleisti. Registruojam, gaunu dokumentus ir raktelius. Sako likusius sutarčių egzempliorius kitą savaitę išsiųsiu paštu. Sutinku žinoma. Nuo tos lemtingos dienos jau praėjo taip pat daugiau kaip keturios savaitės. Atėjęs prie automobilio matau, kad stogo bagažinės dalys neatsirado. Galvoju patikrinsiu ar tikrai visą saugumo paketą (gesintuvas, liemenė, vaistinėlė ir kt.) sudėjo. Ir spėkitJ O gi nieko. Kaip sako populiari tautosaka, špygą tau į ekraną. Tada man kilo klausimas, o kaip jie techninę apžiūrą sugebėjo atlikti be nieko. Susidėjo ir po to išėmė. Tada tai jau vagystė.
Rašau vadovams ir pareikalauju raštiško atsakymo į pretenziją. Gaunu. Greitai. Rašo atsiprašom servizo viršininko vardu už nekokybišką servizo darbą, įsipareigojam gražinti stogo bagažinės dalis, saugumo paketą ir sutekti automobilio valymo ir poliravimo paslaugų už 600 litų. Pasirašyta įmonės vadovo Mindaugo Sloviko. Parašau, kad su įsipareigojimais sutinku, pageidauju, kad viską, kartu su trūkstamais dokumentais pristatytumėt paštu namo ir nurodau adresą. Ir visa tai vyko liepos 16 d. O šiandien rugpjūčio 21 d. Kaip jūs manote, kiek laiko reikia iš Kauno atsiųsti paštu siuntą iki Jonavos rajono?
Paskutiniame el. laiške, kurį parašiau įmonės vadovui paklausiau ar tos bagažinės dalys ir saugos paketas taip pat siunčiami iš Vokietijos ir juos pakeliui kas nors pametė, kad jų siuntimas užtruko daugiau kaip mėnesį? Atsakymo negavau...
O dabar vietoje epilogo. Kartais Lietuvių verslininkai aimanuoja, kad čia sunku daryti biznį, nes juos valstybės institucijos spaudžia, nedidelė rinka ir t.t. Tai jūs man pasakykit, kaip taip dirbant galima iš viso turėti klientų? Buvau iki debilumo kantrus klientas, jei tai būtų buvęs ne atostogų, o darbo metas, būčiau nutraukęs reikalus labai greitai, bet pagalvojau, kad per atostogas galiu sau leisti laukti ir pažiūrėti, kiek įžūlumo galima turėti. Banko vadybininkės teigimu, tai jau ne pirmas toks atvejis su BRC autocentru.
Dabar ant mano stalo jau sudėlioti visi reikalingo dokumentai Valstybinei vartotojų teisių tarnybai, kurios pagalba tikiuosi išsireikalauti tai, kas privalo būti automobilyje. Reikalausiu ir žalos atlyginimo bei atsakomybės už klaidinančią reklamą.

Bet svarbiausia, ką visa šita rašliava norėjau pasakyti, tai jei dar ne per vėlu, neturėkit jokių reikalų su šia įmone ir savo draugams pasakykite, kad neturėtų. Gyvenime dažniausia mokais iš savo klaidų, bet mano laikas bus sugaištas ne veltui, jei pasimokysite iš manųjų. 

31 komentaras:

Grigas rašė...

Na, man BRC nuo seno žinoma, kaip paskutiniai sukčiai ir mulkintojai - vieną amerikietišką mašiną bandė prastumti kaip europietišką, t.y., akivaizdžiai melavo (VW Passat), kita mašina akivaizdžiai blogai suėjo skardos (netolygūs tarpai), negražiai kažkaip oda atrodė ties oro pagalvių dangteliais (žodžiu, taisyta pigiai), o jie tvirtina, kad avarijoj nedalyvavus...

Aurelijus Veryga rašė...

Gaila, kad aš jų reputacija prieš prasidėdamas nepasidomėjau, gal būtų kas paprotinęs.

Grigas rašė...

o tai kaip pats automobilis dabar? ne klijuotas iš 5?

tomasvilda rašė...

Aš iš jų pirkau automobilį su ABS, bet žiemą pasirodė, kad jokio ABS nėra. Likau pats kaltas, nes pasirašiau ant priėmimo akto, kad pretenzijų neturiu. Kitaip tariant, galėjau varyti į autorizuotą servisą ir ten būtų nustate ko trūksta. O tai lygiai tas pats ka darytum su bet kokia turgine auto.

svgds stsks rašė...

Servise arba tralistai ir akumuliatoriu pavoge ir idejo sena. Zanro klasika cia. Dar mano patarimas pasysti po auyomobiliu ir paziureti ar nepavoge katalizatoriaus. Jis kainuoja 2- 5 tukst.litu.
Ir patarimas ateityje baudota auto pirkti pas oficialu dileri. Jie turi visada senu geru auto.

Liutauras Judickas rašė...

to svgds stsks:

Geri naudoti automobiliai turi savo pirkėją dar jam nepasirodžius rinkoje. Pasiklausinėkite pvz. Škodos atstovybėje ar yra galimybė nusipirkti naudotą, lizinginę, gero stovio Octavia.
Aurelijau, ar galite atskleisti sutarties tekstą? Nes kažkaip nerimtai skamba istorija apie ragus. Logika kužda, kad išsirinkus norimą automobilį prie sutarties yra prisegamas ir skelbimo turinys bei automobilio foto. Jūsų atveju ginčas dėl ragų turėtų būti išspręstas be problemų.

Aurelijus Veryga rašė...

Na su automobiliu dabar viskas gerai ir jis tikrai ne iš 5 suklijuotas.Nebūčiau pirkęs. Tam ir tikrinau servize, kuriuo pasitikiu.

Aurelijus Veryga rašė...

Dėl gerų automobilių Lietuvoje Liutaurai puikiai žinau ir bandžiau ieškoti atstovybėse. Bet to ko man reikėjo arba nebuvo, arba aš negalėjau tiek mokėti. O dėl ragų, tai jie net nesiginčija, žada atiduoti. Vis žada ir žada:) Čia tokia matyt strategija, žadėti, kol klientui atsibos.

Alfredas Maldžius rašė...

Aurelijau. Keista, kad protingas ir matyt neblogai uzdirbantis, issilavines pilietis viska daro per trecius tarpininkus. Argi nebutu paciam idomiau surasti norima masina, modeli per mobile.de autoscout24.de ir pan. portalus Vokietijoje ir poto paskambinti turkui, vokieciui ir pakalbeti su jais apie automobilius dominacius, jie atraso ir i emailus anglu, vokieciu kalbomis. O poto nuvaziuot i Vokietija su kolega pvz, aplekt ratu, apziuret patikusias masina, patikrint jas, ir patikusia issirinkus nusipirkt vietoje. Arba, kad traliukas lietuviskas ja parveztu. Pilna tokiu firmu, teikianciu tokias paslaugas. Butu 10 kartu greiciau, tikrai pigiau, patikimiau ir aplamai - tarpininkams nebutu buve galimybes uzdirbti. O apie nervus ir skundu rasyma net nerasau. :) tiesiog pasitikejote tarpininkais, ir patingejote pats pasistengti del transporto priemones. O galejo viskas butu paprasta kaip 2x2.

Aurelijus Veryga rašė...

Na Alfredai teoriškai viskas skamba neblogai, bet man tai nebuvo tinkamas variantas, nes automobilio man reikėjo lizingu. Tai viena. O antra, kaip jau rašiau vis tik stengiuosi, kad viską daryti tie, kas turėtų išmanyti savo darbą. Juk ir aš pas mane atėjusiam pacientui galėčiau pasakyti, kad knygyne yra knygų apie psichiatriją, pasiskaitykit ir pasigydysit, sutaupysit pinigų ir laiko:) Bet taip ne visada išeina. O ir baladotis po Vokietiją net ir atostogų metu nebūtinai yra galimybių. Taigi ačiū už komentarą, bet vargu ar būčiau galėjęs padaryti taip kaip rašot.

Alfredas Maldžius rašė...

Suprantu. Bet siuo atveju tai gavosi daug sudetingesnis ir galu gale keblesnis variantas nei paciam paieskoti masinos Vokietijoje uz galbut mazesne kaina, bet be dingusiu daliu, be nervu karo, ir ilgo laukimo. Kita karta manau apgalvosite kitus variantus :) Pasitvirtina dar vienas dalykas Lietuvoje: jei yra galimybe kazka padaryti paciam - daryk ir iseis geriau, nei tai kiti uz tave padarys.

Rytis Gasparavicius rašė...

Užuojauta. Žavi begalinė autoriaus kantrybė. Labai liudna skaityti tokias istorijas. Šią vasara nutariau pasikeisti audio sistema mašinoje. :) Ja keičiau 3x, tris kartus keičiau garsiakalbius, vėliau spjoviau, išardžiau puse mašinos, pamačiau visur supainiotus pliusus su minusais, laidus sujungtus kreivai. Teko viska finale (išleidus 3tukst) viska viska perdaryti pačiam:) Keista aš teesu paprastas dizaineris:) Ir man begalo keista, kuomet keletas 3 geriausiu VLN elektriku pjauna toki gryba.

Visgi manau moras toks, kad geroji visuomenes dalis išvažiavo. O liko mažiau išsilavinusi, be kultūrė, kuri net nesuvokia, ka reiškia etiketas, žodžio laikymasis, atsakomybė.

Alfredas Maldžius rašė...

Jei nesupyks uz komentaru kieki, tai mano nuomone tokia: daug darbuotoju nedirba, taip kaip reikia, ar turetu dirbt, nes nemoka pakankamai uz darba, direktoriai dziaugiasi, kad nereik moket dideliu algu, is to pacio isplaukia, kad darbuotojai dirba nepakankamai gerai, bele pliusa uzsidet, kad padariau kas pavesta, o padariau belekaip ir nesvarbu, kiek ilgai tai veiks, nes jam nesvarbu, ir darbo nevertina, dirba, ir galvoja apie geriau apmokama darba, bet kadangi dar ir uzsiima chaltura darbe, tai is bedos ir sitas geras. Galo neturinti grandine :)

Giedrius Erniulis rašė...

Labai gaila skaityti tokius straipsnius. Bet matau Lietuvoje aptarnavimo lygis nesikeicia ir turbut niekada nepasikeis. O "vadybininku" vis tik daugeja.
Sutinku su Ryciu, kad dauguma geru specialistu jau seniai isvyke is lietuvos. Kur ir pats gyvenu uzsienyja jau desimt metu. Daug kuom cia pasitikiu ir patikiu net savo pinigus, bet i tokia sudegusia aptarnavimo sistema dar nebuvau pakliuves.
Garsiai kreipiuosi: "Biznieriai" - geriau susirupinkite savo klientais kol ju dar yra, o ne ant Facebook'o sedekite tuo tarpu kada klientas laukia kol jus pakelsite akis ir atkreipsite i ji demesi.

Aurelijus Veryga rašė...

Prisipažinsiu, kad nesu reiklus klientas ir dėl to neretai net iš draugų susilakių pašaipų, kad kažko neišsireikalauju ar nekonfliktuoju:) Nemanau, kad ir šitas atvejis atims iš manęs norą pasitikėti žmonėmis. Įdomiausia, kad šiuo atveju aš ir bandžiau nutraukti Alfredo minimą ydingą grandinę, nes nesiginčiajau su įmonės įkainiais, buvau nusiteikęs ir sumokėjau jiems už darbą tiek, kiek buvo prašoma. Jokių šešėlių vokelių ir t.t. Ir viskas ko norėjau, tai gauti tai, kas buvo juodu ant balto įrašyta kaip paslauga jų svetainėje. Ir negavau. Ir tai tikrai pirmas toks atvejis mano gyvenime, nes būdavo visko. Būna žmonės ir nespecialiai problemų prodaro, būna, kad ir ne nuotaikoje pabendrauja. Bet šitas atvejis buvo išskirtinis.

Aurelijus Veryga rašė...

O dabar naujausias istorijos atnaujinimas. Šiandien man jau paskambino BRC atstovai ir pažadėjo viską labai greitai išspręsti, ar net atpirkti automobilį, jei jis manęs netenkina. Paprašiau tik to, kas priklauso: stogo bagažinės ir saugumo paketo. Šiandien po daugiau nei dviejų mėnesių prasidėjo normalus bendravimas su klientu, po to kai viską parašiau viešai. Jei būtumėm taip bendravę iš karto, nieko to nebūtų reikėję daryti. Visi mokomės...

Alfredas Maldžius rašė...

Viesumas, ir tik viesumas dar gelbsti mus. Jei zmogus numos ranka, laimes tik tokie kaip BRC arba kitos panasios formeles (UAB "Ragai ir kanopos"), kur nezino kas kur dinge, kur ranka kur koja, kur skersiniai (naturalu, kad juos nusieme geriausi transportuotojai automobiliu pakeliui i Lietuva),, nes jie nuima viska. Teko BRC ju ieskot, per ta firma, arba devetu arba nauju. Stai ir uztruko viskas taip ilgai. Islupo gal ir dar ka, tik Jus nepamatete, kaip minejau anksciau, vokieciai 90 proc priodeda dar padangu vasariniu arba zeminiu komplekta gera, bet jo nelieka, kol masina pasiekia musu Lietuveje. Taigi padvydio itogi: vis dar daug kas dirba nesaziningai, neatsakingai ir atmestinai.

Nevaldoma Logika rašė...

Kaip supratau, Aurelijus dirba psichologu. Ir pirmą kartą bandė žmonėms leisti elgtis be suvaržymų. Turėtumėt jau būt susipažinęs su elementaria logika - lietuviams reikia bizūno ir pastovaus baksnojimo pirštu visur ir į viską. Tai nebūtinai vien vadybininko problema - 10 metų esu dirbęs vadybininku ir nors dabar to darbo nebedirbu, vis tik galiu pasakyti ir kitą reikalo pusę. Įsivaizduokite, jūs esate automobilių pardavimo vadybininkas. Praleiskime tą dalį, kai jūs surandate tinkantį klientui automobilį - ji tiesiog atima iš jūsų laiką. Dabar prasideda visas įdomumas. Iš vienos pusės - visų požiūris į jus kaip į tuščią vietą - jūsų pasiūlymus vadovybė sutinka iškart skeptiškai (tarkim pasiūlymą gauti iš vokiečių pilną komplektacijos prieš išsiunčiant automobilį į Lietuvą sąrašą, kad būtų galima perspėti klientą, ko jis gali laukti). Jūsų poreikį automobilį kokybiškai apžiūrėti ir pratestuoti servise skeptiškai sutinka serviso direktorius, serviso darbuotojai ir t.t. Negana to, čia dar suvaidina lemiamą vaidmenį "darbuotojų kvalifikacija", ko pasėkoje dar neretai tenka eiti elektrikui aiškinti el. shcemas, versti aptarnavimo knygeles serviso darbuotojams ir t.t. ir pan. Vadybininko problema - kad visi visą laiką jam žada, to pasėkoje vis visada žada klientui. Nenoriu nieko pateisinti ir nemanau, kad čia gavosi kažkas malonaus Jums. Tiesiog galiu užjausti ir palinkėti visiems, kad to nepasitaikytų ateityje. Kaip bebūtų gaila, kuo toliau tuo mažiau gerų specialistų ir apskritai norinčių dirbti čia lieka. Kol to požiūrio neišgyvendinsim, tol aptarnavimo kokybės tikrai nebus.

Nevaldoma Logika rašė...

Prisijungus su profiliu tiek daug apie Aurelijų parodė, kad atsiprašau už teigimą apie darbą psichologu ;)

Apsivalymas rašė...

Iki kaulų čiulpų ir ... iki paskutinės dar sveikos nervų ląstelės, pažįstama Aurelijaus situacija. Nors ne su automobilistais patyriau panašius išbandymus, jausmus ir "triukus" ... Replika į "jei gali pasidaryti pats, pasidaryk pats" - kažkaip pavargau darytis geresniu specialistu už tuos, kuriuos samdau. Kiek dar sričių turiu išmanyti? Aurelijau, jūsų situacija yra dėkinga tuo, kad jūs, kaip vartotojas turėjote reikalų su juridiniu asmeniu. Man situacija - labiau komplikuota. Tad, reikalui esant, jūs dar galite pasitelkti į pagalbą "Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą". Ir iš kur pas mus tiek kantrybės, patiklumo, noro tikėti "pardavėju", naivumo, nuoširdumo ... ? Aurelijau paskutinis sakinys yra ir apie mane patį, ir ... apie eilę kitų, kuriuos "O.Benderiai" mausto.

bbd336 rašė...

matyt kalti esam tuo, kad vis norim tikėti, kad gyvenam civilizuotoj valstybėj, o ne bananų respublikoj..

Saulius Šatas rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Greta B rašė...

Taigi tie brc automobiliai yra ne jų, o žmonių, jie tik jų pardavimo kanalais pasirūpina

Egidijus Kubilius rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Remeik Tomas rašė...

Labai įdomus straipsnis. Radau per google įrašęs "brc atsiliepimai"..
Tai nežinau ką daryti dabar. Nes esu radęs norimą automobilį, tik ieškau kas jį patikrintų ir parvežtų. Buvau įsitikinęs kad prašysiu BRC, nes jų reklama apie "parvežimą be rūpesčių" ir garantiją tikrai labai smagiai skamba.
Gaila kad straipsnius rašo tik nusivylę klientai. Niekas nerašo straipsnių su padėkom. Galbūt pasirodytų kad visgi gerų atsiliepimų yra 99proc. Dilema dabar su tuo BRC :)

Lukas Rasdauskas rašė...

Mašinos keitimas gal ir smagus rūpestis, bet nervus reikia turėt pakaustytus. Dzin, jei ten kokias kaladėles pakeist ar važiuoklę pasitvarkyt reiks, bet jei rimtesnės bėdos, tai sakyčiau ta garantija ir nuteikia rimčiausiai, kai reikia priimt sprendimą pirkt ar nepirkt, o paprastas žmogus jokių garantijų neduos

Guarana rašė...

Na jo, visuomet geriau pasiskaityti atsiliepimus prieš perduodant savo turtą kitiems, nes avdrug bus tik pinigų vergai, kuriems nerūpi klientas. Man po vienų meistrelių domkratai automobilio dingo ir po to aiškinkis tu su jais kiek nori :)

Šarūnas Navickas rašė...

Ačiū, buvau beveik susigundęs pasinaudot BRC paslaugomis. Labai gerai, kad sugalvojau paieškoti atsiliepimų :) Šitas postas potencialiai sutaupė man galybę nervų, už tai ir ačiū :)

Kondicionieriu Meistras rašė...

Jie ir vėl pasižymėjo...

http://www.15min.lt/gazas/naujiena/autorinka/patikimas-pardavejas-ne-garantija-kad-isigysite-automobili-su-nekoreguota-rida-220-686963

akmens asai Stone ace rašė...

Aciu.Atsoko fantazija nuo brc

Saulė rašė...

Na straipsnis tikriausiai daugeliui atvėrė akis. O ir pamoka gera, kad prieš perkant reikia labai gerai viską apsižiūrėti, kad paskui nebūtų rimtų problemų. O jeigu nusimato daug investuoti ir remontuoti ką tik nusipirktą automobilį, geriausia išeitis - įvairios dalys internetu. Sakau iš asmeninės patirties, kadangi tokiu būdu pigiau nusipirkau vairo kolonėlę, galines kaladėles ir kt.